Fotosafari med hipstamatic

På Jessicas loft befinner det seg en del fotoutstyr og bøker. Som jeg så vidt var inne på i et tidligere blogginnlegg, er jeg glad i foto, selv om jeg ikke kan så mye. Jeg er spesielt glad i speilreflekskameraene mine og tilleggsutstyret, men det er mye lettere å ta med seg en telefon på fotosafari da den tar mindre plass og veier mindre. Så nå har jeg lastet ned hipstamatic på mobilen, for å leke meg med foto på utstyr til 14 kr.

Fotosafari i nærmiljøet kan være like spennende som i fremmede trakter, så her er litt av Galgeberg, Vålerenga, Lodalen, Kampen og Tøyen i bilder.

Alnaelva snor seg ned Svartdalen i all sin skrud.  Under er Alnaelva sett fra Etterstad. Det var grønt i går også, men over natten føles det som om det kalde draget i luften har forsvunnet og det virker som om plantene ikke lenger holder igjen av frykt for enda et snøfall.

 

Hvite blomster dekorer Hagegata på Tøyen.

 

 

Denne bakken skal jeg etter hvert være i form til å løpe opp, og så går ruta videre opp på platået ikke langt fra Bryn stasjon.

 

 

Her har duene tatt bolig i en gammel lagerbygning.

 

Vålerenga kirke troner på toppen av bakken i solskinnet.

 

 

 

 

Og en noe mørkere variant.

 

 

Kirsebærtrærne står i blomst på Tøyen.

 

 

Så passer det kanskje med et lite selvportrett.

 

Vi skrives!

Legg igjen en kommentar

