Skattejakt på loftet

Så har jeg endelig funnet et loft å gå på skattejakt i. De snille eierne av loftet ga meg lov til å gå på fotosafari der, og det var mye spennende å finne i krokene og krikene. Jeg har laget et blogginnlegg av bildene på fotobloggen min. Derfra kom også det nye bildet jeg bruker i toppteksten på Jessicas loft. 

 

 

One thought on “Skattejakt på loftet

  1. Kom skal vi klippe sauen idag…. Beautiful rokke! But the treadle Singer Sewing machine almost made me cry! The intricately decorated treadle, pressefot (I can hear it click, down onto the clothe) and details are all reminders from my earliest childhood, sitting under it, keeping it going, while Gt. Gramma sewed quilts and aprons and things. She was too old to push the treadle with her feet, hence, child labor! And I thought it was fun, can still hear it whirring. Thank you, Jessie for the lovely pictures.

Legg igjen en kommentar

