Hvilke knapper?

Jeg er snart ferdig med en veldig enkel rillestrikket, egenkomponert alpakkajakke. Jeg tenkte den skulle få knapper, et første forsøk på knapper i strikketøy fra min side. Det gjenstår ikke mange omgangene før genseren er klar, men jeg må bestemme meg for hvilke knapper jeg skal bruke før jeg legger opp knappehull. Jeg hadde en del alternativer liggende i skapet og klarer ikke helt å bestemme meg for hvilke som passer best.

Jeg tror det står mellom de brune og de blå, og jeg lurer på om jeg heller litt mot de blå.

Vi skrives!

7 thoughts on “Hvilke knapper?

  1. Rosa eller brune! Og ps, du må se og høre gangnam style. Den er lættis. Den har preget begge turene mine til korea OG i dag dykket vi, og instruktøren refererte til den og sa det var sånn vi skulle ha hendene.

  2. Tilbaketråkk: Ørelapplue med pusekant | Jessicas loft

  3. Tilbaketråkk: Genserpledd | Jessicas loft

Legg igjen en kommentar

