God idé

Denne uka har jeg vært på besøk hos svigerfamilien. Familiens tante Bente er en meget dyktig strikker. Da jeg var på besøk en dag, viste hun meg den nye veska si, ei flott veske i ull. Det viste seg at denne veska opprinnelig hadde vært en genser. Hun hadde strikket hele genseren ferdig, montert den og kjørt den i vaskemaskinen. Noe gikk ikke helt som planlagt, og genseren tovet seg mer enn den skulle. Da gjorde hun den om til en veske. Så strikket hun en genser til.

Jeg har en genser liggende i skapet som har tovet seg etter vask, nå vet jeg hva jeg kan gjøre med den.

Vi skrives!

Legg igjen en kommentar

