Et øyeblikk

Tiden flyr. Virkelig! Poff – borte! Jeg tror jeg har all verdens tid, og plutselig er den fløyet sin vei. Før jeg rakk trekke pusten, var 2013 i ferd med å bli en ettertanke. I år har virkelig vært hektisk. Det har gått for lang tid siden sist jeg la ut noe her. I dag prøver jeg å stoppe tiden. Jeg har lagt vekk finstasen og tatt på meg en pysjamasbukse, rutete og myk. Jeg delvis sitter, delvis ligger på sofaen. TV-en mumler i bakgrunnen. Jeg gjør minst mulig, for da står tiden nesten stille. Så akkurat i dag blir det med en bildeserie. En bildeserie av noen øyeblikk fra gårsdagen, julaften.

Legg igjen en kommentar

