Life imitates art imitates life / Stating the obvious

This slideshow requires JavaScript.

Jeg fikk med ett lyst til å sammenstille uttrykk fra en blogg og en facebookside. Jeg har plukket vilkårlige bilder fra to ikke-vilkårlige kilder. Jeg har ingen opphavsrett til bildene, jeg har kun gitt dem en ny kontekst. Bildene er fra Sophie Elises blogg og fra facebookprofilen Nora Helmer personal blog, du kan jo selv forsøke å se hvor hvilke bilder hører hjemme. Mitt blogginnlegg er som en løk.

Legg igjen en kommentar

